Thursday 22 February 2018

S7M28: 4 week's worth - bonanza

Given that I've got 2 PL week's to get through & an FA Cup blog, I'll give you all a pass on the chat this week.

It's been a busy few weeks at Impossibilitee Towers, and I'd like to thank you all for your patience and good wishes.

Let's get statty:

M26:
23 people played this week
Most popular predicted game: Chelsea WIN (23/23)
Most disputed predicted result: Brighton vs West Ham (10-7-6 split)

Highest odds: AFM 1632/1
Lowest odds: Steven Daniels 310/1
Average odds: 758/1

Best predictor: David Silverman (7/10)
Worst predictor: AFM, Eli Daniels & Yo Abbott (2/10)
Average score: 4.09/10

Best predicted result: Man Utd WIN (22/23)
Worst predicted result: Burnley vs Man City DRAW & Watford WIN (0/23)


M27:
25 people played this week
Most popular predicted game: Man City & Chelsea WINS (25/25)
Most disputed predicted result: West Ham vs Watford (7-11-7 split)

Highest odds: AFM 4382/1
Lowest odds: Steven Daniels 943/1
Average odds: 2118/1

Best predictors: 4 of you (7/10)
Worst predictor: Me & AFM (3/10)
Average score: 5.52/10

Best predicted result: Man City & Chelsea WINS (25/25)
Worst predicted result: Newcastle WIN (0/25)

Everyone's results:



To the leaderboard (>2/3; 19/27)



FA Cup Round 4:

7 people played
Most popular predictions: Sheff Wed, Man Utd, Huddersfield, Swansea, Millwall, Spurs, Liverpool, Chelsea & Man City WINS (7/7)
Most disputed prediction: Sheff Utd vs Preston North End (4-3 split)

Best predictor: Sam Ruback (12/16)
Worst predictor (of those who played): Tarek Najm (9/16)

Best predicted result: Sheff Wed, Man Utd, Huddersfield, Swansea, Spurs, Liverpool, Chelsea & Man City WINS (7/7)
Worst predicted result: Rochdale WIN (0/7)

Round 5 stats can't be done just yet as waiting on a replay...

FA Cup graph:


Any outstanding monies, please pay ASAP. I'll start chasing soon...

To this week's fixtures:

Leicester vs Stoke  - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - DRAW
Brighton vs Swansea - SWANSEA
Burnley vs Southampton - DRAW
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - HUDDERSFIELD
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - DRAW

Good luck guys

15 comments:

Nick said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton - BURNLEY
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - HUDDERSFIELD
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - UTD

Josh Gaon said...

Leicester vs Stoke - DRAW
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - BRIGHTON
Burnley vs Southampton - BURNLEY
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - DRAW
Watford vs Everton - DRAW
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - United

Dgsilverman said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton - DRAW
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - HUDDERSFIELD
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - DRAW

David Zalman said...

Leicester vs Stoke - draw
Bournemouth vs Newcastle - Newcastle
Brighton vs Swansea - SWANSEA
Burnley vs Southampton - Burnley
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - draw
Watford vs Everton - draw
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - Man Utd

Aron Kleiman said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - BRIGHTON
Burnley vs Southampton - SOTON
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - HUDDERSFIELD
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - MAN UTD

Steven said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - BRIGHTON
Burnley vs Southampton - DRAW
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - WEST BROM
Watford vs Everton - EVERTON
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - MAN UTD

Joe Abbott said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - DRAW
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton - SOUTHAMPTON
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - WBA
Watford vs Everton - EVERTON
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - CHELSEA

David B said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton - BURNLEY
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - DRAW
Watford vs Everton - DRAW
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - MAN UTD

Dagmar said...

Leicester vs Stoke - Leicester
Bournemouth vs Newcastle - Bournemouth
Brighton vs Swansea - Draw
Burnley vs Southampton - Burnley
Liverpool vs West Ham - Liverpool
WBA vs Huddersfield - Huddersfield
Watford vs Everton - Draw
Crystal Palace vs Spurs - Spurs
Man Utd vs Chelsea - Man Utd

Doron said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton -BURNLEY
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - WBA
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - UNITED

502/1

David Dinkin said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - DRAW
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton - DRAW
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - WBA
Watford vs Everton - DRAW
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - DRAW

Sam Ruback said...


Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - DRAW
Brighton vs Swansea - SWANSEA
Burnley vs Southampton - BURNLEY
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - WBA
Watford vs Everton - DRAW
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - MAN UTD

Feneley said...

AF

Leicester vs Stoke  - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - SWANSEA
Burnley vs Southampton - DRAW
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - DRAW
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - DRAW

AFM

Leicester vs Stoke  - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - BOURNEMOUTH
Brighton vs Swansea - DRAW
Burnley vs Southampton - BURNLEY
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - HUDDERSFIELD
Watford vs Everton - WATFORD
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - MAN UTD

Tarek said...

Leicester vs Stoke  - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - DRAW
Brighton vs Swansea - SWANSEA
Burnley vs Southampton - DRAW
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - DRAW
Watford vs Everton - EVERTON
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - DRAW

Joshua Daniels said...

Leicester vs Stoke - LEICESTER
Bournemouth vs Newcastle - Draw
Brighton vs Swansea - Swansea
Burnley vs Southampton - Draw
Liverpool vs West Ham - LIVERPOOL
WBA vs Huddersfield - HUDDERSFIELD
Watford vs Everton - Watford
Crystal Palace vs Spurs - SPURS
Man Utd vs Chelsea - UTD